Saturday, April 30, 2011

Something Wrong Must Go Some Where With Me??

Apa yg xkene dgn aku nie??? Masalah yang sama dtg berkali2 tapi aku masih xdpt nk wat pape pn.. Masih xmampu nk wat sesuatu untk mengubahnya... bukan stakat masalah kesihatan yang aku hadapi tetapi dgn perhubungan aku dgn orang disekeliling juga sama... apa kene dgn aku nie????

Bukan aku xda perasaan untuk mengubah masalah yang aku hadapi dan bukan ak xwat sesuatu untuk mengubah masalah nie cume aku rase mungkin da yang xkene dgn tindakan yang aku dh ambil untuk hadapi masalah nie.. aku adakalanya rase letih dgn org yang memberi nasihat pada aku tp aku xsalahkn mereka kerna aku tau mereka sayangkan aku.. aku minta maaf pada mereka yang selalu membantu aku ketika aku dalam kesakitan terutamanya keluarga aku n sahabat yang juga kekasih hati aku... mereka slalu menolong aku walaupn adakalanya aku rase sgt2 marah dgn diri aku sendiri kerna xdpat nk jage diri sendiri.. Bodoh Sgt aku nie agaknya...

Ya... skrg nie pn aku rase diri nie bodoh n xberguna pada org len di sekeliling aku.... Slalu menyusahkan org len.. tapi percaya lah bukan aku xcube untuk ubah diri aku yang lemah dan bodoh nie...  Aku mash berharap n berusaha untuk ubah kehidupan dan cara aku nie untuk jd yang lebih baik.... Dan walaupun dimata orang len aku nie xbaik, aku akan cuba mengubahnya untuk sekurang2 nya tidak menyusahkan orang disekeliling aku...

Yang penting skrg nie aku harus percaya pd diri aku sendiri yang aku boleh ubah diri aku sendiri... Hahaha!!! Cyaiyok!! Chaiyok!!!

No comments:

Post a Comment